×
Secondary Adv

Nje anije mallrash kalon per here te pare permes Arktikut

Share on Google+

Ngrohja globale dhe shkrirja e akujve kanë bërë të mundur kalimin për herë të parë të një anije mallrash përmes zonës së ngrirë të Arktikut. 

 

A.P. Moller-Maersk me vendodhje në Danimarkë e cila është firma më e madhe e transportit detar në botë, ka njoftuar se një anije mallrash e saj ka kaluar me sukses përmes Arktikut rus në një udhëtim testi si rezultat i shkrirjes së akullit të detit. Palle Laursen, zyrtari kryesor teknik i Maersk, tha se 'testi na lejoi të fitonim përvojë të jashtëzakonshme operacionale'. 

 

Kompania më e madhe e anijeve në botë është duke testuar një rrugë tregtare "të shkurtër" përmes Arktikut, pasi ngrohja globale shkriu akullin duke hapur Pasazhin famëkeq Verilindor. Z. Laursen tha se anija mbërriti në Shën Petersburg të premten, pas largimit nga porti i qytetit Vladivostok më 22 gusht. Anija kaloi në shtratin e Beringut më 6 shtator. Rruga e Detit të Veriut mund të ishte një rrugë më e shkurtër për udhëtime nga Azia Lindore në Evropa sesa Kalimi i Veriut mbi Kanadanë, sepse ka të ngjarë të jetë e lirë nga akulli për shkak të ndryshimeve klimatike.  

Ekspertët thonë se kjo mund të zvogëlojë rrugën më të përhapur mes Azisë Lindore dhe Evropës nëpërmjet Kanalit të Suezit nga 13,000 kilometra deri në 8,000 milje, duke shkurtuar kohën e kalimit në 10-15 ditë. Ekspertët e industrisë besojnë se udhëtimi i Maersk mund të shënojë pikë kthese për anijet dhe Arktikun. Anija u largua nga qyteti i Paqësorit të Rusisë në Vladivostok rreth 1 shtator me një ngarkesë peshku të ngrirë dhe lundron në Shën Petersburg ku do të arrijë deri në fund të muajit. "Në botën e shpejtë të sotme, kompanitë që duan të udhëheqin duhet të përtërij," tha zonja Spalding."Rruga e Detit të Veriut mund të jetë një rrugë më e shkurtër për udhëtime nga Azia Lindore në Europë sesa kalimi i Pasazhit Verilindor mbi Kanadanë. Kjo është për shkak se ka gjasa të jetë e lirë nga akulli për shkak të ndryshimeve klimatike. Rruga e tranzitit u koordinua me autoritetet ruse pas vlerësimit të kujdesshëm të kushteve të akullit. 

 

Ndihma e shkelësit të akullit do të jetë në dispozicion gjatë gjithë rrugës, tha grupi me qendër në Kopenhagë. Kalimi verilindor u propozua për herë të parë si rrugë tregtare që në fillim të shekullit të 11-të. Marinarët rusë shpresonin se rruga mund të hapte një mënyrë të shpejtë për të udhëtuar në mes të Atlantikut dhe Paqësorit, por pak njerëz arritën shumë larg. Rruga e Arktikut është e mbushur me akull të dendur të detit, edhe në muajt e verës, duke e bërë një vend jo të sigurt për të lundruar edhe sot. Edhe anijet më të mëdha kanë nevojë për një anije të përforcuar për të thyer akullin e rajonit, dhe shumica duhet të udhëhiqen nga anijet e specializuara të akullthyesit. Por ekspertët sugjerojnë se efektet e ngrohjes globale mund të zbutin rrugën dhe të lehtësojnë kalimin e anijeve.


Më të lexuarat